آمازون با استفاده از برنامه پزشکی از راه دور به بازار خدمات بهداشتی و درمانی می رود

آمازون در حال ورود به خدمات بهداشتی و درمانی است و اعلام می کند که برنامه پزشکی از راه دور Amazon Care خود را به کارفرمایان در سراسر کشور ارائه می دهد.

Amazon Care برنامه ای است که کاربران را قادر می سازد به طور مجازی ، 24 ساعته از طریق چت یا فیلم درون برنامه ای با پزشکان ، پرستاران و پرستاران در ارتباط باشند. آمازون روز چهارشنبه گفت که این سرویس که در ابتدا برای کارمندان مستقر در واشنگتن ایجاد شده بود ، هم اکنون در اختیار شرکت های دیگر در ایالت واشنگتن است. تابستان امسال آمازون مراقبت در سراسر کشور به همه کارگران آمازون و سایر شرکت های علاقه مند در سراسر کشور گسترش می یابد.

کریستن هلتون ، مدیر مراقبت آمازون گفت: “در دسترس قرار دادن این موضوع برای سایر کارفرمایان یک قدم بزرگ است.” “این فرصتی است برای سایر کارفرمایان آینده نگر که بتوانند خدماتی ارائه دهند که به مراقبت ، آسایش و آسایش خاطر با کیفیت بالا کمک کند.”

در حالی که آمازون اقدامات دیگری را در زمینه بهداشت مانند آمازون داروخانه و آمازون هالو – مچبندی که آمار حیاتی فرد را اندازه گیری می کند – آغاز کرده است اما گسترش آمازون مراقبت اولین تلاش غول فناوری در ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی فراتر از نیروی کار خود است.

هلتون گفت که هنگام ورود کاربران به برنامه مراقبت آمازون ، از آنها چند س questionsال خواسته می شود که مکالمه را انجام می دهند ، قبل از اینکه آن را به طور مناسب به پرستار ، پزشک پرستار یا پزشک منتقل کنید. وی گفت که اتصال کاربران به یک متخصص بهداشت معمولاً 60 ثانیه یا کمتر طول می کشد.

آمازون سالها در جستجوی راهی برای ورود به فضای بهداشت و درمان بوده است. در سال 2018 ، این شرکت با Berkshire Hathaway همکاری کرد و JPMorgan Chase برای ایجاد یک شرکت مراقبت های بهداشتی جدید. این تلاش سرانجام به هاون تبدیل شد ، سرمایه گذاری مشترکی که ماه گذشته منحل شد.


شرکت های معروف مراقبت های بهداشتی را بر عهده دارند

01:27

تقریباً همزمان با ادغام ناموفق ، آمازون مراقبت آمازون را برای کارمندان ایالت واشنگتن خود راه اندازی کرده بود. هلتون گفت که کاربران بررسی های برتر آن را انجام داده اند و مشتریان تجاری در مورد امکان خرید این سرویس سوال می کردند. هلتون گفت ، آمازون مراقبت به گونه ای طراحی شده است که به عنوان یک مزیت اضافی همراه با پوشش مراقبت های بهداشتی موجود توسط کارفرمایان ارائه می شود.

تقاضا برای مراقبت مجازی در حال افزایش است

تقاضای مصرف کننده برای مراقبت های بهداشتی مجازی در طی سالهای گذشته منفجر شده است پاندمی ویروس کرونا. استفان مورگان ، مدیر ارشد اطلاعات پزشکی در کلینیک Carilion در جنوب غربی ویرجینیا ، گفت که بازدیدهای مجازی با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانگاه از حدود 100 در ماه قبل از همه گیری ، به حدود 800 در روز ، در طی دو هفته پس از وقوع همه گیری ، افزایش می یابد.

مورگان گفت: تحقیقات نشان داده است كه از راه دور پزشكی می تواند كیفیت مطابق با مراقبت های حضوری سنتی را فراهم كند ، در حالی كه خدمات را برای افرادی كه در غیر این صورت نمی توانند به پزشك مراجعه كنند یا مجبورند مسافت زیادی را طی كنند ، در دسترس قرار دهیم.

وی همچنین گفت که بسیار مهم است که ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی کنترل و تعادل خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت دچار مشکل نمی شود.

وی گفت: “این نگرانی است كه هر كسی كه می خواهد از راه دور پزشکی ، از جمله آمازون ، انجام دهد ، این بررسی ها و توازن ها را در محل انجام دهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *