افزایش فروش نینتندو به دلیل فعال شدن بازی های ویدئویی در خانه به دلیل محتاطی COVID-19

سود نینتندو بین آوریل و ژوئن بیش از شش برابر شد زیرا افرادی که در زمان همه گیری در خانه گیر کرده بودند به بازی های ویدئویی روی آوردند.

تولیدکننده ژاپنی بازی های پوکمون و سوپر ماریو و همچنین کنسول سوییچ ، روز پنجشنبه درآمد 1 میلیارد دلار (106.4 میلیارد ین) را در سه ماهه اول مالی گزارش کرد ، در حالی که در دوره مشابه سال قبل 16.6 میلیارد ین بود. فروش سه ماهه در نینتندو مستقر در کیوتو دو برابر شد و به 3.4 میلیارد دلار رسید.

“عبور حیوانات: افق های جدید” که از آن 10 میلیون دستگاه در سه ماه به فروش رسید و فروش تجمعی آن 20 میلیون بود ، بسیار محبوب بود. همچنین “Mario Kart 8 Deluxe” محبوب بود.

“Ring Fit Adventure” ، که بازیکنان در حال دویدن در حال تمرین در حال نگه داشتن یک حلقه که به عنوان کنترل کننده فعالیت می کند ، نیز مورد توجه قرار گرفت. از زمان فروش در ماه اکتبر تاکنون 4 میلیون دستگاه فروخته است.

نینتندو سوییچ فروش ، هر دو ماشین های دستی و بازی های نرم افزاری ، در زمان همه گیری بزرگ شد.


کارشناس فناوری نکاتی را در مورد فعالیت های مجازی ارائه می دهد

03:48

نینتندو گفت که بازی های آنلاین مختلف از جمله بازی های دستگاه های تلفن همراه نیز افراد بیشتری را به خود جذب کرده است.

اگرچه شیوع ویروس کرونا اقتصاد را در بدترین رکود پس از رکود بزرگ قرار داده است ، برخی از مشاغل مانند نینتندو در حال رونق هستند. کنگره ژاپنی و الکترونیکی و سرگرمی Sony Corp. ، که دارای واحد بازی با سری پلی استیشن خود نیز است ، در اوایل هفته جاری نتایج مثبتی را گزارش کرد.

سایر شرکت های فناوری ، مانند اپل و فیس بوک ، از مزایای افرادی استفاده می کنند که گروهی به فعالیت های آنلاین روی آورده اند.

نینتندو اذعان داشت که COVID-19 باعث کمبود قطعات برای تولید سوئیچ شده بود ، اما چنین مشکلاتی به تدریج برطرف می شد.

این شرکت تا سال مارس 2021 پیش بینی خود را برای سود 1.9 میلیارد دلار برای سال مالی حفظ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.