به صورت زنده تماشا کنید: روسای فیس بوک ، توییتر و گوگل در مورد افراط گرایی و اطلاعات غلط شهادت می دهند

قانون گذاران روز پنجشنبه مارک زاکربرگ از فیس بوک ، جک دورسی از توئیتر و سوندار پیچای از گوگل را در مورد نقش این شرکت ها در ترویج افراط گرایی و اطلاعات نادرست در اینترنت مورد سوال قرار می دهند. این اولین بار است که آنها پس از مرگبار در برابر یک کنگره شهادت می دهند شورش در پایتخت آمریکا در ژانویه.

زاکربرگ خواستار تغییراتی در بخشی از قانون فدرال است که مصونیت سیستم عاملها از مسئولیت مسئولیت محتوایی است که دیگران در سایت های خود ارسال می کنند.


نحوه تماشای مدیران عامل فیس بوک ، توییتر و گوگل امروز شهادت می دهند

  • چی: کمیته فرعی ارتباطات و فناوری و کمیته فرعی حمایت از مصرف کننده و تجارت کمیته انرژی و بازرگانی جلسه مشترکی را تحت عنوان “ملت ضد اطلاعات: نقش رسانه های اجتماعی در تبلیغ افراط گرایی و اطلاعات غلط” برگزار می کنند. مارک زاکربرگ ، رئیس و مدیر عامل فیس بوک ، جک دورسی ، مدیر عامل توییتر و ساندار پیچای ، مدیر عامل گوگل ، شهادت خواهند داد.

  • تاریخ: پنجشنبه ، 25 مارس 2021

  • زمان: ساعت 12 صبح ET

  • محل: مجازی

  • جریان آنلاین: در پخش کننده بالا و در تلفن همراه یا دستگاه پخش جریانی خود در CBSN زندگی کنید.


بخش 230 قانون شایستگی ارتباطات 1996 مصوبه ای است که این محافظت را به سیستم عامل ها ارائه می دهد. شرکت های رسانه های اجتماعی استدلال کرده اند که بخش 230 بیان آزادی را تشویق می کند و خلاص شدن از شر آن ، چیزی که رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ از آن حمایت می کرد ، مدل های تجاری آنها را از بین می برد.

زاکربرگ پیشنهاد کرده است که به جای اعطای مصونیت کامل ، سیستم عامل ها باید نشان دهند که سیستم هایی دارند که محتوای غیرقانونی را شناسایی و حذف می کند.

زاکربرگ در سخنرانی افتتاحیه خود در روز پنجشنبه ، طبق یک نسخه ، می گوید: “ما معتقدیم که کنگره باید حمایت از واسطه سیستم عامل ها برای برخی از محتوای غیرقانونی را منوط به توانایی شرکت ها در انجام بهترین روش ها برای مبارزه با گسترش این محتوا کند.” سخنرانی آماده شده او

زاکربرگ می گوید شخص ثالث متناسب با اندازه پلت فرم می تواند تعریف کند که “یک سیستم مناسب” به نظر می رسد. زاکربرگ در سخنان آغازین خود گفت: “شخص ثالث” باید اطمینان حاصل کند که این روش ها عادلانه و روشن است تا شرکت ها بتوانند آن را درک و تأثیر بگذارند و بهترین روش ها شامل موارد غیرمرتبط مانند رمزگذاری یا تغییر در حریم خصوصی نیستند. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *