تبلیغات Super Bowl 2015 روند جدید ، مورد علاقه های کلاسیک را مخلوط می کند

تبلیغات Super Bowl 2015 روند جدید ، موارد دلخواه کلاسیک را مخلوط می کند – اخبار CBS

CBSN را به صورت زنده تماشا کنید


هزینه تبلیغات 30 ثانیه ای امسال 4.5 میلیون دلار است. Budweiser در حال تولید یکی از نقاط مورد انتظار با بازگشت Clydesdales نمادین و یک توله سگ گمشده است. ناتالی زمودا ، معاون سردبیر تبلیغات Age ، برای پیش نمایش تبلیغات پرمخاطب ، به “CBS This Morning” می پیوندد.

اولین نفر باشید که آگاه می شوید

اعلان های مرورگر را برای اخبار جدید ، رویدادهای زنده و گزارش های انحصاری دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *