تبلیغات Super Bowl 2018: چرا امسال روی خنده ها تمرکز خواهد شد

تبلیغات Super Bowl 2018: چرا امسال روی خنده ها تمرکز خواهد شد – CBS News

CBSN را به صورت زنده تماشا کنید


طی دهه گذشته ، متوسط ​​هزینه تبلیغات 30 ثانیه ای Super Bowl 87 درصد افزایش یافته است و قیمت یک مکان در سال جاری 5 میلیون دلار است. یکی از تبلیغات زودهنگام نبرد همگام سازی لب بین Mountain Dew و Doritos با بازیگران بازیگران مورگان فریمن و پیتر دینکلج است. ژانین پوگی ، خبرنگار رسانه ای تبلیغات عصر ، به “CBS This Morning” می پیوندد تا در مورد برخی از تبلیغات پرستاره امسال بحث کند و اینکه چرا بیشتر مارک ها از سیاست دور هستند.

اولین نفر باشید که آگاه می شوید

اعلان های مرورگر را برای اخبار جدید ، رویدادهای زنده و گزارش های اختصاصی دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.