دستگاه جوجه کشی لس آنجلس Cleantech پیش از المپیک 2028 فشار می آورد تا میزان انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد

انکوباتور لس آنجلس Cleantech (LACI) ، یک سازمان غیرانتفاعی که به مقیاس مشاغل کوچک که برای مقابله با تغییرات آب و هوایی تلاش می کنند کمک می کند ، گروه جدیدی از استارت آپ ها را به برنامه دو ساله خود اضافه می کند و تلاش های خود را برای حمایت از بنیانگذاران اقلیت دو برابر خواهد کرد. افزایش تنوع در اقتصاد سبز.

رویکرد آگاهانه برای حمایت از مشاغل اقلیت با اهدافی همراه است که میزان انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد و نحوه حرکت مردم و کالاها را در منطقه ای که به دلیل ترافیک مشهور است ، به طرز چشمگیری تغییر می دهد. LACI تلاش می کند تا زمان برگزاری مسابقات المپیک 2028 در لس آنجلس ، 30٪ از کل اتومبیل های موجود در جاده وسایل نقلیه با آلایندگی صفر ، از جمله 80٪ اتومبیل های جدید فروخته شده در منطقه باشد. برقی سازی 40٪ کامیون های قابل حمل و 60٪ کامیون های تحویل متوسط ​​که اغلب از بندر لس آنجلس استفاده می کنند نیز در اولویت است.

“چشمهای جهان برای بازیهای المپیک 2028 به لس آنجلس خواهد بود و ما می خواهیم برای هوای پاک مدال طلا بگیریم. ما می خواهیم با نشان دادن اینکه در حقیقت ، می توانیم آنجلنوس را شروع به تولید صفر گازهای گلخانه ای کنیم مدال طلا را بدست آوریم. کوین دی لئون ، نماینده شورای ، نماینده منطقه 14 در LA که LACI در آن واقع شده است ، گفت. وی افزود كه اگر LA بتواند به اهداف خود برسد ، “امیدی برای بقیه كشور و بقیه جهان وجود دارد.”

از سال 2011 ، LACI با نزدیک به 300 استارت آپ در cleantech کار کرده است و به آنها کمک می کند تا بیش از 600 میلیون دلار کسب کنند و در عین حال بیش از 2300 شغل ایجاد کنند. اما این سازمان همچنین حمایت از صاحبان اقلیت را در اولویت قرار داده است و تعداد استارت آپ های دارای بنیانگذار رنگ در پنج سال گذشته از 14 درصد به بیش از 55 درصد رسیده است. بنیانگذاران سیاه و لاتین که زمانی فقط یک دهم بنیانگذاران برنامه جوجه کشی را تشکیل می دادند ، اکنون بیش از 30 درصد هستند.

laci-2.jpg
دفتر جوجه کشی لس آنجلس Cleantech

با مجوز از LACI


مت پترسون ، مدیرعامل LACI گفت: “زنان و افراد رنگین پوست فقط به سرمایه های خطر پذیر ، به سرمایه بذری که برای راه اندازی و رشد یک شرکت مورد نیاز است ، دسترسی ندارند.” LACI در ازای تأمین استارتاپ ها با مشارکت در منزل و مربیگری مدیر عامل ، فرصت های جمع آوری کمک مالی و فضای اداری ، 1.5 1.5 تا 3 equ سهام در هر شرکت می گیرد اما برای شرکت هایی که بنیانگذار رنگ آنها هستند ، ارزش بالاتری برای آنها تعیین می شود.

پیترسون گفت که تأثیرات تغییرات آب و هوایی با عدالت نژادی مرتبط است و دستگاه جوجه کشی می خواهد از بنیانگذاران اقلیت حمایت کند تا آنها نیز بتوانند به “انقلاب سبز” بپیوندند.

مردم کالیفرنیا در مورد استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی (EV) بسیار جلوتر از بقیه کشور هستند. طبق اعلام وزارت انرژی ایالات متحده تا دسامبر ، بیش از 425،000 EV در کالیفرنیا ثبت شده است. که 42٪ از کل خودروهای الکترونیکی در سراسر کشور را تشکیل می دهد. فلوریدا ، تگزاس و واشنگتن به ترتیب با تقریباً 50،000 EV ثبت شده در هر ایالت ، چهار تیم برتر را جمع می کنند.

در ایالت گلدن استیت همچنین 34 سازنده مربوط به وسایل نقلیه با آلایندگی صفر و 360 شرکت مربوط به وسایل نقلیه با انتشار صفر وجود دارد. سال گذشته ، وسایل نقلیه با انتشار صفر به صادرات شماره یک کالیفرنیا تبدیل شد و فرماندار گاوین نیوسوم پیشنهاد کرد که طی 3 سال آینده 3.2 میلیارد دلار برای وسایل نقلیه الکتریکی ، ایستگاه های شارژ و نگهداری زیرساخت ها هزینه شود.

Kamelae Terry قبل از شروع شرکت خود ChargerHelp ، مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری EV Connect ، تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی را مدیریت کرد. او با LACI در یک برنامه موبایل کار می کند که به تولیدکنندگان و دارندگان ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی اجازه می دهد تا تکنسین های آموزش دیده محلی را برای مسائل تعمیر و نگهداری استخدام کنند.

تری گفت: “اگر قرار است یک ایستگاه شارژ در یک انجمن قرار دهید ، باید شخصی از آن جامعه محلی باشد که از آن ایستگاه شارژ مراقبت کرده و آن را نصب کند.”

ChargerHelp! خدمات 17000 ایستگاه در 9 ایالت و جذب نیرو از مناطقی که شارژرها مستقر هستند با تأکید بر استخدام کارگران سابق پالایشگاه نفت. این تکنسین ها در حین آموزش پرداخت می شوند ، هر ساعت 30 دلار کار می کنند و از خدمات بهداشتی و درمانی شرکت برخوردار می شوند.

“ما این شرکت را ایجاد کردیم زیرا دیدیم که چگونه مردم از جوامع ما سو advantage استفاده می کنند. شما چیزی می سازید که نه تنها عادلانه است بلکه کار درستی است. ما معتقدیم این همان مشاغل آینده است” گفت

جوشوا آویو ، بنیانگذار SparkCharge ، پس از حضور در Shark Tank با میلیاردر مارک کوبان همکاری کرد ، اما LACI را نیز برای موفقیت شرکت خود اعتبار داد.

SparkCharge یک واحد شارژ سیار را با قیمت 25 دلار در ماه به دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی تحویل می دهد و با تقریباً صد واحد شارژ در هر منطقه در لس آنجلس ، سانفرانسیسکو و دالاس در حال فعالیت است. این سرویس به دارندگان خودرو اجازه می دهد تا زمان ، مکان و دامنه شارژ را انتخاب کنند.

sparkcharge2.jpg
شارژرهای سیار از SparkCharge

با مجوز از SparkCharge


آویو گفت: “اگر می خواهیم وسایل نقلیه الكتریكی را برای همه قابل دسترسی كنیم ، پس باید یك شبكه زیرساختی داشته باشیم كه برای همه نیز قابل دسترسی باشد.” وی هنگام تحصیل در دانشگاه سیراکیوز ایده کار خود را مطرح کرد و گفت که می خواهد رهبران رنگارنگ بیشتری در صنعت cleantech ببیند.

آویو گفت: “بسیاری از افراد در cleantech ، بسیاری از سیاست گذاران در cleantech به نظر من نمی آیند و این خوب است. اما ، این بدان معنا نیست که لازم است به همین شکل بماند.” وی توضیح داد که تجارب زیسته کارآفرینان اقلیت ، استانداردهای نحوه برخورد سازمانها با کارمندان را دوباره تعریف می کند.

آویو گفت: “مدیر عامل بودن اقلیت بودن به این معنی است که می توانید به تغییر شکل ظاهری یک شرکت موفق cleantech کمک کنید.” “ما هنوز به مشارکت اقلیت ها در این انقلاب پاک فناوری پی برده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *