نیاز به یک کار؟ TikTok می خواهد کمک کند

برنامه رسانه های اجتماعی TikTok ، که بیشتر به دلیل انبوهی از کاربران Gen Z و فیلم های رقص ویروسی شناخته می شود ، در حال جستجوی شغل بسیار جدی است. این سرویس هم اکنون در حال آزمایش یک برنامه آزمایشی است که TikTok Resumes نامیده می شود و امیدوار است که به مکانی برای استخدام تبدیل شود.

TikTok این برنامه را به عنوان اولین ویژگی ویدیویی برای افراد جویای کار توصیف می کند. این اپلیکیشن متعلق به چین در وب سایت خود گفت: “ما کاربران خود را تشویق می کنیم که رزومه کاغذی سنتی خود را به رزومه ویدیویی دیجیتال یا زمین آسانسور تبدیل کنند.”

از میان کارفرمایان اصلی که از Resume استفاده می کنند ، Chipotle ، Shopify و Target هستند ، در حالی که مارک های مد Abercrombie & Fitch و Alo Yoga نیز دارای پست های شغلی در TikTok هستند. به عنوان مثال ، Alo Yoga در جستجوی مدیر رسانه های اجتماعی است كه “با سرعت فرهنگ كار می كند ، 100٪ با فرهنگ اینترنتی تماس می گیرد ، نه تنها به روندهای موجود روی می آورد – بلكه آنها را شروع می كند.”

به گفته TikTok ، مارک هایی که رزومه TikTok را می پذیرند ، تا پایان ماه در tiktokresumes.com برنامه دریافت می کنند.

چیپوتل دلیل تنگ بازار کار به عنوان یکی از دلایل شروع کار استخدام جدید را ذکر کرد. “با توجه به بازار کار رقابتی ، Chipotle به آزمایش روشهای جدید ملاقات متقاضیان بالقوه خود در جایی که هستند ادامه می دهد. از طریق رزومه های TikTok ، متقاضیان احتمالی Chipotle می توانند اصالت و احساسات واقعی خود را به روشهای منحصر به فرد خارج از یک رزومه یا نشست سنتی نشان دهند در مصاحبه ، “رستوران های زنجیره ای مکزیک در بیانیه ای گفتند.

ماریسا آندرادا ، مدیر ارشد تنوع ، شمولیت و مردم Chipotle ، در بیانیه گفت که TikTok مکان خوبی برای “انجام گفتگوهای شغلی معنی دار است با Gen-Z

رزومه ویدئو چیست؟

برای درخواست کار از طریق TikTok ، متقاضیان باید تجربه و مهارت هایی را که معمولاً روی رزومه کاغذ برجسته می شود ، به صفحه منتقل کنند. به کاربران آموزش داده می شود فیلم های کوتاهی را که تجربه کاری آنها را با هشتگ #TikTokResumes به نمایش می گذارد ضبط و ارسال کنند. این پست یک پیوند ویدیویی ایجاد می کند که متقاضیان می توانند آن را به محل های شغلی در tiktokresumes.com ارسال کنند.

طبق برنامه ، رزومه های موفقیت آمیز TikTok تمایل به برجسته سازی مهارت های یک متقاضی و همچنین نشان دادن شخصیت نامزدها دارند. اما نام خانوادگی یا آدرس ایمیل خود را در رزومه ویدیویی قرار ندهید – این جزئیات را می توانید بعداً ارسال کنید.


TikTok متهم به تبلیغ فیلم های ضد LGBTQ شد …

09:01

فیلم ها باید به صورت عمودی فیلمبرداری شوند و اگر صدای خیلی بلندی نداشته باشد موسیقی خوب است. همچنین متقاضیان توصیه می شوند که از ابزارها و جلوه های TikTok مانند استفاده از متن یا تصاویر روی صفحه استفاده کنند ، به ویژه اگر برای مشاغلی که شامل ایجاد محتوا هستند ، درخواست دهند.

با تبدیل TikTok به محتوای شغلی و پول محور ، در حال حاضر در سیستم عامل در حال تکثیر هستند مقصد برای امور مالی شخصی نکات. ویدیوهای برچسب زده شده #personalfinance 4.4 میلیارد بار مشاهده شده است ، در حالی که محتوای #personalfinancetips 35 میلیون بازدید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *