هزاران نفر در طی COVID-19 به سرمایه گذاری جمعی روی آوردند. برای اکثر مردم ، آن را بیرون نمی کشد.

آرون دیویسون از بهار گذشته ، هنگامی که پارک های تفریحی در اورلاندو ، فلوریدا ، هزاران کارمند را خشمگین کرد ، بی کار بوده است. این 28 ساله سرپرست والدین خود است که برای کار بسیار معلول هستند و پس از زندگی در ماشین آنها برای بخشی از سال 2020 ، خانواده در هتل اقامت داشته اند. اما مزایای بیکاری که این امکان را فراهم کرد در این هفته پایان می یابد.

با توجه به این وضعیت مالی نامطمئن ، دیویسون مشتاق بحث در مورد کمپین GoFundMe خود برای جذب کمک های مالی است. دیویسون به CBS MoneyWatch گفت: “من همیشه به همه ، خانواده یا دوستشان می گویم اگر آنها بستری برای به اشتراک گذاشتن GoFundMe داشته باشند.” “یک سهم می تواند کمک زیادی کند ، حتی اگر یک کمک مالی نباشد. من فکر می کنم اکنون دید مهم یک چیز مهم است.”

در طول 18 ماه از زمانی که وی کمپین تأمین مالی جمعی را آغاز کرده است ، مبلغی بیش از 6000 دلار از یک هدف 10 هزار دلاری جمع آوری شده است – باز هم کمبود پولی که برای تأمین هزینه زندگی خانواده یا انتقال به خانه های دائمی نیاز دارد.

davison-gofundme-44195938-157670923434108559-r.jpg
آرون دیویسون ، 28 ساله ، می خواهد برخی از هزینه های پزشکی و مسکن خانواده اش را از طریق یک کمپین تأمین مالی تأمین کند.

آرون دیویسون / GoFundMe


با توجه به تجزیه و تحلیل جدید سرمایه گذاری جمعی مرتبط با ویروس کرونا که قرار است در ماه آگوست در مجله Social Science & Medicine منتشر شود ، درخواست آنلاین دیویسون برای کمک بهتری نسبت به کمپین معمول GoFundMe دارد.

اکثر آمریکایی هایی که در طی همه گیر شدن برای کمک مالی به اینترنت متوسل شدند ، نتوانستند چیز زیادی جمع کنند. از بیش از 175000 کمپین GoFundMe که در نیمه اول سال 2020 آغاز شده و به COVID-19 اشاره کرده است ، 43٪ به طور کلی هیچ کمک مالی دریافت نکرده اند و 90٪ به هدف اعلام شده خود نرسیده اند. تحقیقات نشان می دهد که تقریباً یک چهارم کل بودجه جمع آوری شده از طریق سیستم عامل به 1٪ از مهمترین کمپین ها اختصاص یافته است ، و این کمپین معمولی فقط 65 دلار دریافت می کند.

“آمریکایی ها به [crowdfunding] تعداد زیادی از ماههای ابتدایی همه گیری ، اما هنوز برای بسیاری از کاربران تسکین چشمگیری ایجاد نکرده است. ” آنها خاطرنشان كردند.

پول کجا می رود

با توجه به تأثیر نابرابر COVID-19 ، که میلیون ها شغل کم درآمد را از بین برد در حالی که عمدتا از کار حرفه ای صرفه جویی می کرد ، انتظار می رود که بسیاری از کمپین های GoFundMe از مناطق فقیرتر ایالات متحده به وجود بیایند. اما این چیزی نیست که محققان دریافتند.

در حقیقت ، مهمترین عامل پیش بینی کننده موفقیت در هر کمپین خاص در بستر تأمین منابع مالی ، متوسط ​​درآمد و سطح تحصیلات ساکنان در شهرستان محل شروع یک کمپین GoFundMe بود.

محققان گفتند: “مردم این مناطق به احتمال زیاد در پاسخ به تأثیرات سو ad سلامت و اقتصادی COVID-19 کمپین هایی را آغاز می کنند و همچنین بودجه بیشتری در مقایسه با افرادی که در مناطقی با درآمد و تحصیلات پایین زندگی می کنند ، دریافت می کنند.”

دلیل: اعتماد پلت فرم جمع آوری کمک مالی به رسانه های اجتماعی برای انتقال خبر ، همراه با شبکه های شخصی افرادی که کمپین ها را اجرا می کنند.

مارک ایگرا ، یکی از نویسندگان مقاله و دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی در دانشگاه واشنگتن ، به سی بی اس مانی واچ گفت: “مواردی که در شبکه های اجتماعی ویروسی می شوند ، به طور واضحی جذابیت بیشتری نسبت به موارد دیگر دارند.” علاوه بر این ، “شبکه های اجتماعی نابرابر هستند – افرادی که در مکان های فقیرنشین زندگی می کنند ، بیشتر احتمال دارد افراد دیگری را که در مکان های فقیرنشین زندگی می کنند ، بشناسند.”

برای اطمینان ، هیچ راهی برای شناسایی دقیق گیرندگان کمپین های GoFundMe وجود ندارد. سخنگوی این شرکت خاطرنشان کرد که بیشتر مبارزات در این سیستم عامل از طرف افراد دیگر آغاز می شود ، نه توسط خود گیرندگان مورد نظر.

با این حال ، با توجه به آنچه در مورد شبکه های اجتماعی می دانیم ، محققان اطمینان دارند که یافته ها ثابت است. نورا کنوورتی ، محقق برجسته در زمینه تأمین مالی سرمایه و یکی از نویسندگان مقاله ، گفت: “به راحتی می توان گفت که ، در بیشتر موارد ، شخصی که کارزار را شروع می کند در همان موقعیت اجتماعی یا اقتصادی قرار دارد”.


کاربران TikTok برای نکات غافلگیرانه پول جمع می کنند

04:47

تعداد انگشت شماری از کمپین های پر سر و صدا از موانع اجتماعی عبور کردند ، مانند تلاش برای حمایت از بچه های گلف در یک باشگاه گلف در لس آنجلس ، تلاش برای حمایت از کارمندان باشگاه های کشور در حومه ثروتمند نیویورک و یک کارزار برای کارمندان طبقه بالای نیویورک رستوران شهر لو برناردین.

به گفته محققان ، کمپین هایی از قبیل آنهایی که “تیم های تشکیل دهنده آنها اکثراً متشکل از مدیران شرکت ها ، رهبران صنعت ، افراد مشهور و افراد تأثیرگذار بودند” ، تأکید بر مواد اصلی مورد نیاز برای موفقیت در تأمین مالی سرمایه گذاری است: دسترسی به نوع شبکه های اجتماعی و وضعیتی که از نظر اقتصادی افراد ناامید اغلب فاقد

برای “نیازهای اساسی” در نظر گرفته نشده است

شایان ذکر است که GoFundMe هرگز به عنوان شبکه امنیت اجتماعی نبوده است. تیم کادوگان ، مدیر عامل شرکت ، گاهی نقش خود را به عنوان یک محفل برای افرادی که در شرایط سخت قرار می گیرند ابراز تأسف کرده و از کنگره خواسته است تا با پول برای نیازمندان وارد عمل شود.

وی در فوریه نوشت: “سیستم ما هرگز به عنوان منبع پشتیبانی از نیازهای اساسی نبوده و هرگز نمی تواند جایگزینی برای تسكین قوی COVID-19 فدرال باشد.”

محققان Kenworth و Igra موافق هستند. کنوورتی به سی بی اس مانی واچ گفت: “بهترین راه برای حل این مسئله این است که مطمئن شوید مردم برای گذاشتن غذا روی میز مجبور به تأمین سرمایه گسترده نیستند.”

اما آنها همچنین از این شرکت می خواهند که شفافیت بیشتری در مورد موفقیت آمیز بودن انواع کمپین ها و چرایی آن داشته باشد. GoFundMe 2.9٪ از بودجه مبارزات انتخاباتی و همچنین “نکاتی” را که اهدا کنندگان می توانند برای کمک به آنها انتخاب کنند ، نگهداری می کند ، بنابراین این شرکت همچنین علاقه مالی به جمع آوری سرمایه در سیستم عامل خود دارد.

سخنگوی GoFundMe همچنین گفت که این شرکت همکاری های خود را با موسسات خیریه سنتی گسترش می دهد تا اهدا کنندگان بتوانند اهداف مشخصی داشته باشند و پول خود را بین افراد نیازمند فوری و سازمان هایی که کمک های طولانی مدت ارائه می دهند تقسیم کنند.

از طرف خود ، کاربر GoFundMe ، دیویسون می داند که کمپین وی یک راه حل مالی نیست. وی گفت: “خرید خانه یا خرید آپارتمان هرگز به این منظور نبوده است.”

اما با پایان یافتن مزایای بیکاری ، و خانواده اش که واجد شرایط بیشتر برنامه های کمک های اجتماعی نیستند ، او فکر می کند که این بهترین امید فعلی او است. یک ایستگاه تلویزیونی محلی اخیراً داستانی در مورد اوضاع خانواده اش پخش کرد و دیویسون امیدوار است که این “ماده مخفی” برای باز کردن قفل صدها کمک مالی باشد.

وی گفت: “من به پدرم قسم خوردم كه آنقدر اعتماد به نفس داشتم كه چنین موجی ایجاد خواهد شد.” “این به ما کمک می کند ، همان بررسی محرک.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *