Klobuchar برای اجرای ضد انحصار فن آوری بزرگ فشار می آورد

سناتور دموکرات امی کلوبوچار از مینه سوتا ، مدافع سرسخت تقویت قوانین ضد انحصاری ، می گوید که در میان قانون گذاران علاقه دو جانبه وجود دارد که برای اصلاحاتی که نظارت آنها را بر شرکت های بزرگ فناوری افزایش می دهد و ادغام بیشتر صنعت را متوقف می کند ، فشار بیاورند.

کلوبوچار ، که روز جمعه در یک میزگرد مجازی در جشنواره South by Southwest در مورد جعل یک قرارداد اجتماعی جدید با فن آوری بزرگ شرکت می کند ، گفت “انحصار لجام گسیخته” صنعت فناوری سالها قدرت لابی گری عظیمی را در واشنگتن به شرکت ها داده است.

کلوبوچار قبل از حضور در محل کار در مصاحبه با CBS News به “سی بی اس نیوز” گفت: “من از نزدیک شاهد قدرت لابی آنها بودم ، که ناشی از انحصار است زیرا هیچ کس نمی خواهد آنها را خشمگین کند. هیچ کس در واشنگتن ، هیچ کس در دادگاه ها”. جشنواره

وی استدلال کرد که از بین بردن شرکتهای بزرگ فن آوری همچنین به جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط کمک می کند ، در حالی که محافظت بیشتری از حریم خصوصی داده ها برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

“اگر قدرت سرمایه داری را به دام بیندازید ، شرکت های جدید می توانند ظهور کنند و از رویکردها و ویژگی ها و زنگ ها و سوت های بهتری برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات غلط برخوردار باشند ، اما اگر انحصارها به طور مداوم همه رقبا را بخوانند ، این اتفاق رخ نخواهد داد. کلوبوچار گفت: “این می تواند بازار را مختل کند و آن خدمات را ارائه دهد.”

در ماه اکتبر ، تحقیقات کمیته فرعی ضد انحصاری دادگستری مجلس در مورد 16 ماه فیس بوک ، گوگل ، اپل و آمازون نشان داد که سیستم عامل ها “قدرت فوق العاده ای” دارند و “به انواع انحصارهایی تبدیل شده اند که آخرین بار در عصر بارون های نفتی و راه آهن شاهد آنها بودیم. سرمایه داران بزرگ ” در این گزارش آمده است كه شركتهای فن آوری از سلطه خود به روشهایی برای از بین بردن كارآفرینی ، تخریب حریم خصوصی در اینترنت و تضعیف دموكراسی استفاده می كنند.

کلوبوچار ، رهبر دموکرات کمیته فرعی ضد انحصار قوه قضاییه سنا ، گفت که قانونگذاران باید به خرید اینستاگرام در سال 2012 توسط فیس بوک و واتس اپ در سال 2014 نگاهی بیندازند و افزود که برای تجزیه آنها خیلی دیر نیست.

در ماه دسامبر ، کمیسیون تجارت فدرال شکایتی را مطرح کرد که ادعا می کرد فیس بوک “به طور غیرقانونی انحصار شبکه های اجتماعی شخصی خود را از طریق یک دوره چندین ساله رفتار ضد رقابتی حفظ می کند” و از دادگاه فدرال خواست فیس بوک را مجبور به فروش اینستاگرام و واتس اپ کند.

فیس بوک هفته گذشته اخراج شد و گفت که “سرمایه گذاری عظیمی” در توسعه اینستاگرام و واتس اپ کرده است ، و دولت را متهم کرد که می خواهد “انجام کارهایی” را که قبلا توسط FTC انجام شده بود انجام دهد. فیس بوک گفت که این دادخواست “اکنون پیام خطرناکی را ارسال می کند که هیچ فروش نهایی نیست” و در عین حال استدلال کرد که “شکایات ادعا نمی کنند قابل اعتمادی است” مبنی بر اینکه خرید رقبا توسط فیس بوک به مصرف کنندگان آسیب می رساند. این شرکت از دادگاه خواسته است دادخواست را رد کند.

لایحه جدید ضد انحصاری Klobuchar شرکت ها را به جای دولت مجبور می کند تا ثابت کنند ادغام با یک رقیب به مصرف کنندگان آسیب نمی رساند و رقابت را کاهش نمی دهد. وی گفت که این امر همچنین بودجه بیشتری را برای FTC و بخش ضد انحصاری وزارت دادگستری فراهم می کند ، بنابراین دولت ایالات متحده با “نوار چسب و باند کمک” بزرگترین شرکتهای جهان را به چالش نمی کشد.

به غیر از فناوری بزرگ ، کلوبوچار گفت: ادغام بازار یک نگرانی در صنایع مختلف از غذای گربه گرفته تا تابوت است و افزود که ادغام در بخشهای مختلف اقتصاد این مشکل را تشدید کرده است ، به خصوص به دلیل این که همه گیری هزاران مشاغل کوچک را مجبور به تعطیلی کرده است.

وی افزود: “دادگاه قوانین ضد انحصاری موجود را تفسیر كرده است كه سالها بسیار خوب عمل می كنند ، به گونه ای كه به سختی می توان ادغام ها را ادعا كرد و ما شاهد افزایش ادغام صنعت هستیم.”

وی همچنین برای تغییر در بخش 230 قانون شایستگی ارتباطات 1996 ، که مصونیت سیستم عامل های اینترنتی را از مسئولیت محتوایی که دیگران در سایت های خود ارسال می کنند ، ایجاد می کند ، تحت فشار است.

شرکت های رسانه های اجتماعی استدلال می کنند که بخش 230 بیان آزاد را تشویق می کند و تغییر آن باعث شکسته شدن مدل های تجاری آنها می شود. هنگامی که کلوبوچار دو سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد می شد ، وی به جشنواره گفت که می خواهد اصلاحات بخش 230 را برای ایجاد پاسخگویی بدون از بین بردن سیستم عامل های آنلاین ببیند.

Klobuchar در حال حمایت از قانون Safe Tech است که اخیراً پیشنهاد شده است ، که در صورت تصویب تغییرات قابل توجهی در بخش 230 ایجاد می کند.

بر اساس این قانون ، اگر سو mis استفاده از خدمات ارائه دهنده خدمات صدماتی جبران ناپذیر به همراه داشته باشد ، قربانیان می توانند به دنبال احكام دادگاه باشند ، به خانواده یک فرد فاسق این فرصت را می دهند تا علیه سیستم عامل هایی كه به طور مستقیم به از دست دادن زندگی منجر شده اند ، پرونده های قضایی ارائه دهند و می گوید 230 مانع اجرای قوانین حقوق مدنی یا قوانین مزاحمت اینترنتی نمی شود.

قانون Safe Tech همچنین توضیحی در مورد بخش 230 اضافه می کند که بدین معنی است که شرکت های رسانه های اجتماعی از مسئولیت ناشی از تبلیغات و سایر محتوای پولی در سیستم عامل های خود مصون نخواهند بود. توییتر در اکتبر سال 2019 تبلیغات سیاسی را برای همیشه در سیستم عامل خود ممنوع کرد. فیس بوک پس از انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر ، تبلیغات سیاسی را در موقت وقفه قرار داد ، در حالی که گوگل تبلیغات سیاسی را پس از ناآرامی های مرگبار در پایتخت آمریکا در ژانویه متوقف کرد.

از آن زمان ، هر دو گوگل و فیس بوک ممنوعیت ها را برداشته و دوباره اجازه تبلیغات سیاسی را در سیستم عامل خود می دهند. کلوبوچار به CBS News گفت که او می خواهد این شرکت ها به جای اینکه الگوریتم های رایانه ای قبل از انتشار تبلیغات سیاسی ، بررسی کنند ، تعدیل کننده انسانی داشته باشند.

مارک زاکربرگ مدیر عامل و بنیانگذار شرکت در جلسه دادرسی در کنگره در ماه اکتبر به نمایندگان پارلمان گفت که فیس بوک به الگوریتم های خود متکی است تا محتوای مضر در تبلیغات پولی را شناسایی کند و علیه آن اقدام کند و ناظران انسانی هر آگهی را قبل از انتشار بررسی نمی کنند.

کلوبوچار گفت: “آنها بزرگترین شرکت ها در جهان هستند.” وی گفت: “آنها میلیاردها دلار از شما و داده های شما و از مردم آمریکا سود می گیرند ، بنابراین آنها موظفند برخی از این سودها را بگیرند و آنها را در اختیار افرادی قرار دهند که برای محافظت از ما در واقع به تبلیغات نگاه می کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.