Pinterest تبلیغات کاهش وزن را ممنوع می کند: پذیرش بدن در حال انجام است ، BMI خارج است

Pinterest گفت که از اول ژوئیه تمام تبلیغات کاهش وزن را از طریق سیستم عامل خود ممنوع می کند و خود را اولین سرویس اصلی رسانه های اجتماعی توصیف می کند. این شرکت گفت سیاست جدید “پذیرش بدن را” در یک زمان حساس برای بسیاری از مردم هنگام ظهور از بیماری همه گیر پذیرفته است.

این شرکت اظهار داشت که این سیاست در حال گسترش دستورالعمل های خود است که قبلا محصولات کاهش دهنده بدن و خطرناک کاهش وزن را ممنوع کرده بود. این ممنوعیت جدید چندین مرحله فراتر از آن پیش می رود که با ممنوع کردن هر گونه زبان یا تصاویر کاهش وزن ، توصیفات مربوط به کاهش وزن و ارجاع به شاخص توده بدن یا BMI ، در میان سایر مطالب.

این تصمیم در حالی صورت می گیرد که جنبش مثبت اندیشی گسترده تری برای پذیرش افراد در هر اندازه وجود دارد. اما پینترست همچنین اشاره کرد که ممنوعیت تبلیغات کاهش وزن در حالی است که ایالات متحده از بیماری همه گیر خارج شده و “از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در سال گذشته” افزایش شدید عادات غذایی و اختلالات خوردن در جوانان وجود دارد. “

پینترست در بیانیه خود گفت: “اکنون بسیاری از افراد احساس فشارهای فزاینده ای دارند که به دنبال پیوستن به محافل اجتماعی خود برای اولین بار در 15 ماه هستند.”

این شرکت گفت که این سیاست را با انجمن ملی اختلالات خوردن ، با مدیر عامل موقت سازمان ، الیزابت تامپسون ، تدوین کرد و گفت این سیاست سلامت روان کاربران Pinterest را در اولویت قرار می دهد. تامپسون افزود که امیدوار است این سیاست جرقه سایر بسترهای رسانه های اجتماعی برای برداشتن گام های مشابه باشد.

حتی در این صورت ، جستجوی “کاهش وزن” در Pinterest در روز جمعه آگهی تبلیغات مکمل “افزایش متابولیسم” و تبلیغ برنامه کاهش وزن Noom را به وجود آورد. همچنین پست های زیادی از کاربران در مورد نحوه کاهش وزن وجود داشت.

یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که افراد مبتلا به اختلالات خوردن در ایالات متحده نگران “قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی سمی” مربوط به افزایش وزن مرتبط با COVID-19 هستند. پینترست گفت ، جستجو برای عباراتی مانند “بی طرفی بدن” و “توقف نقل قول های شرم آور بدن” بیش از 5 برابر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *